Sdílej

KetoFit recenze Dieta speciálně navržená pro ženy? Ta, která se snadno užívá, skvěle chutná a neohrožuje přitom vaše zdraví! Jednu takovou jsme našli a vyzkoušeli – naše KetoFit recenze vás s jejími klady ráda a rychle seznámí.

Asi nepřekvapí, že jde o stále oblíbenější proteinovou dietu, pracující na principu omezení sacharidů a tuků a naopak vysokém přísunu bílkovin. A proč právě bílkovin? Inu, právě z nich si naše tělo dokáže vzít maximum výživy a energie, a to, na co mu jejich příjem stačit nebude, si hravě opatří ze zásob uložených tuků. Ano, tuky se rozpouštějí doslova samy od sebe a v žádném případě nejde o žádnou líbivou reklamní formulaci nebo něco podobného. Jde o vědecký princip ketózy.

Keto dieta zkušenosti

Princip ketodiety byl původně navržen dr. Atkinsonem. Právě on vypozoroval, že při správných podmínkách se naše tělo dokáže zbavit tuku samo, a to bez cvičení nebo vůbec zvýšení fyzické námahy. Mnoho pacientů totiž tuto úpravu životního stylu z mnoha důvodů podstoupit nemůže. Pokud i vás omezují při cvičení klouby nebo třeba astma a přesto byste chtěli najít cestu ke své vysněné, dokonalé postavě, určitě čtěte dále.

KetoFit recenze

Ketodieta má mnoho názvů. Můžete ji znát jako nízkosacharidovou, bílkovinovou apod. Princip je však vždy stejný. Funguje i u osob, u nichž klasické diety s přidáním zeleniny nebo omezením příloh nefungovaly. Navíc ji lze speciálně sestavit tak, aby vyhovovala ženám i mužům. V některých ohledech vás však může tak trochu překvapit.

Nejlepší ketonová dieta? Doma, ji nejspíš nesestavíte

Předem je třeba říct, že opravdu poctivou ketodietu v domácích podmínkách sestavíte jen stěží. Musíte totiž ze stravy téměř vyloučit sacharidy, a to nejenom cukry ve sladkostech nebo limonádách, ale také třeba ty v pečivu. Nenechte se oklamat třeba označením bez lepku nebo bez glutenu – to vám totiž vůbec nic neřekne o tom, kolik výrobek obsahuje sacharidů. Pečivo tedy jednoduše vynechte úplně. A co dalšího? Pojďme se podívat na některé nejzákeřnější body.

Těstoviny

Ano, i tady je to bída. Jedna porce vařených těstovin z bílé pšenice (300 gramů) obsahuje až 91 gramů sacharidů a pouze šest gramů vlákniny. Pokud vám tato příloha chybí, vsaďte na japonské těstoviny z mořských řas nebo si vyrobte chutné cuketové špagety.

Ovocné šťávy

Tuhle chutné svačinky obsahují převážně rychlostravitelné sacharidy, jenž se pro tento typ diety rozhodně nehodí. Ovocné džusy, smoothie a další populární produkty jsou doslova sacharidovou bombou. Vyhněte se jim. Na druhou stranu zeleninové šťávy lze jednoznačně doporučit. Například jedna sklenka mrkvové šťávy v sobě ukrývá pouhé 4 gramy sacharidů. Pozor si dejte jen na brambory, sladké brambory, kukuřici a kořenovou petržel. Jejich konzumace se při nízkosacharidové dietě nedoporučuje.

Müsli a cereálie

I když můžeme tyto výrobky potkat v televizi i populárních časopisech jako jedničky pro zdravou snídani, pravda je trochu jinde. Ve 30 gramech ovesných vloček najdeme 20 gramů sacharidů. Nicméně zdravé nízkosacharidové müsli si můžete vyrobit i doma. Stačí smíchat různé druhy oříšků a semínek a ochutit je třeba skořicí. Spolu s bílým jogurtem půjde o skutečně skvělou snídani.

Luštěniny

I když jsou obvykle čočka, fazole nebo třeba cizrna považovány za zdravé, pro nízkosacharidovou dietu to neplatí. Například hrášek obsahuje ve 100 gramech hned 41 gramů sacharidů a 17 gramů vlákniny. Vláknina je dobrá, ale problém je právě se sacharidy. Luštěniny pro jezte zřídka nebo vůbec.

Mléko a další mléčné výrobky

Mléko a výrobky z něj obsahuje mnoho důležitých živin, i v něm však najdeme nějaké ty sacharidy. Obyčejné mléko nebo bílé jogurty jsou relativně neškodné (5 gramů sacharidů na 100 gramů výrobku) pozor si však dejte na jejich ochucené nebo nízkotučné verze, kde jsou často chybějící tuky nahrazeny právě cukrem nebo glukózo-fruktózovým sirupem.

A co tedy jíst při nízkosacharidové dietě?

Váš denní jídelníček se bude sestávat výhradně z vajec, zeleniny, masa, sýrů a ryb. V tomto případě nezáleží na tom, jestli si zvolíte příliš tučné nebo méně tučné potraviny, hlavní je nízký nebo žádný obsah sacharidů.

Ze zeleniny doporučujeme především: chřest, špenát, cuketu, celer, avokádo a okurka a povoleny jsou také houby. Z ovoce pak lze doporučit zejména maliny a další bobuloviny.

Jak začít s nízkosacharidovou dietou

Dopoledne, nejpozději do 13. hodiny nejste při sestavování jídelníčku příliš omezeni. Zapomeňte jen na moučné výrobky, ovocné šťávy a ovoce a omezte se v luštěninách.

Dopoledne byste měli sníst tři jídla, a to včetně oběda. A odpoledne pak další dvě nebo tři, podle toho, v kolik chodíte obvykle spát. Poslední jídlo by mělo být nejpozději dvě hodiny před spaním.

Doporučujeme jíst přibližně každé tři hodiny, abyste během dne nikdy netrpěli hladem. Pravidelný příjem potravy také podpoří metabolismus při efektivnějším spalování tukových zásob.

Připadá vám to příliš složité? Nedivíme se

Pro první seznámení s principem ketodiety je vždy žádoucí dohled odborníka – už jen proto, abyste si při běžném denním stravování dokázali zajistit veškeré potřebné výživové látky – zejména vitamíny a minerály.

Skvěle se k tomu hodí profesionálně sestavené jídelníčky, plné polévek, koktejlů, kaší omelet a dalších laskomin. Ty vás zároveň přesvědčí i o dalším důležitém faktu – zdravé jídlo si můžete připravit i tehdy, když doma příliš nestíháte. Anebo v práci. Příprava koktejlu zabere jen pár minut a přitom vás zasytí stejně, jako plnohodnotný oběd.

KetoFit recepty na každý den

A je to ještě lepší. Nenásilným způsobem si totiž zvyknete i na opravdu zdravý a chutný jídelníček. Ano, během prvních několika týdnů budou výrobky KetoFit doslova myslet za vás, stačí si připravit 5x denně porci lahodného jídla a nad ničím jiným nepřemýšlet. Jde o fázi, během níž začínáte shazovat přebytečné kilogramy a pokračujete v tom, dokud se vám váha nebude zdát optimální.

Shazování kilogramů jde dobře, to už jisté znáte z jiných diet. Ale jak je to s jejich opětovným nabráním? Proto, abyste se vyvarovali jo-jo efektu nemusíte dělat nic světoborného. Další fází diety je totiž kombinace již hotového jídla z doporučenými potravinami ze seznamu. V zásadě se kryjí s tím, co jste si mohli přečíst nahoře v části o domácí nízkosacharidové dietě. Stále však nejste závislí jenom na nich, stále totiž doplňujete svůj jídelníček i chutnými jídly KetoFit. Je jich tolik, že si klidně můžete i zamlsat a nastavit si třeba na celý týden čokoládovou dietu – kaše, omelety,koktejly – a ještě mnohem víc!

KetoFit tablety pro maximální kontrolu chuti

Intenzitu příchutí jídel si stanovíte vy sami. Slouží k tomu totiž speciálně KetoFit příchuťové tablety. Dají se snadno půlit a v případě potřeby dělit i na menší části. V koktejlech si jich tak rozpustíte právě tolik, na kolik budete mít chuť. A to samé platí i pro další jídla z pestré nabídky KetoFit.

Postupně však svůj rychle hotový jídelníček nahrazujete stále více a více běžnou stravou. To brání jo-jo efektu i návratu špatných stravovacích návyků. KetoFit nabízí také spoustu pochutin a mlsání, které si můžete bez problémů přenést do svého jídelníčku pro každý den. Není tedy těžké vrátit se k normální stravě – vždycky se totiž budete mít o co opřít, pokud budete chtít.

Keto dieta recepty snídaně

Ale vraťme se ještě na okamžik k tomu, jak bude váš jídelníček pod taktovkou KetoFit vypadat. Nejčastěji se ptáte na snídaně. Není divu, jde o nejdůležitější jídlo dne, na jehož přípravu však máme jen velmi málo o času. Možností je naštěstí celá řada:

  • Proteinový koktejl KetoFit v mnoha příchutích. Lze ho připravit už večer, uložit do ledničky a ráno prostě vypít. Chutná pak jako šejk!
  • KetoFit omeleta s porcí povolené zeleniny.
  • KetoFit kaše, dochucená povolenými složkami nebo příchuťovými tabletami.
  • Proteinová tyčinka – pokud už opravdu nestíháte a soukáte do sebe jídlo třeba v autobusu.

Je KetoFit ketodieta pro začátečníky?

My říkáme, že jednoznačně ano. Provede vás od prvních krůčků až po finální fázi stabilizace hmotnosti. Ochrání také vaši krásu i zdraví. Nemusíte se bát o své nehty, vlasy a dokonce ani svaly. Kilogramy se ztrácejí jen tam, odkud mají – z tuku. A to bez nutnosti cvičení nebo výrazné úpravy každodenních pohybových návyků.

Mýty o nízkosacharidové dietě

Pojďme se nyní podívat na některé věci, které se ke ketodietě váží. Mnoho žen ji obcházelo s obavou, protože věří některému z častých mýtů. A jak jste na tom vy? Tak jste věřily?

Mýtus: Nízkosacharidová dieta „ujídá“ svaly.

Tento mýtus vznikl v posilovnách. Někteří kulturisté skutečně mohli po zahájení nízkosacharidové diety pozorovat, jak se jejich svaly na objem zmenšily. To bylo však způsobeno vyloučením přebytečné vody z těla a ne úbytkem svalové hmoty. A vy v běžném životě pravděpodobně nebudete z tohoto úhlu pociťovat vůbec nic. Hmotnost půjde dolů, ale svalová hmota ne- jen tuk.

Mýtus: Při nízkosacharidové dietě nemá člověk na nic energii.

Výživoví poradci vám řeknou, že tento mýtus je pravdivý jen v prvních několika dnech, kdy se tělo na specifický jídelníček snaží adaptovat. A výsledky studie provedené v roce 2005 na Kalifornské státní univerzitě ve Fullertonu jejich tvrzení podporují. U testovaných subjektů nebyl zaznamenán žádný rozdíl ve výkonu při běžných sportovních činnostech před ani po zahájení nízkosacharidové diety.

Naopak, mnoho lidí hlásí, že po překonání prvních tří kritických dní měli naopak energie na rozdávání a pouštěli se i do koníčků, do kterých se jim už velmi dlouho nechtělo (např. floorbal s přáteli po práci).

Mýtus: Dietu nezvládnu, honí mě chuť na sladké.

I v tomhle je proteinová dieta výjimečná. Tedy ne, že by se chutě na sladké neobjevovaly, jde však o záležitost pouhých prvních třech dní. Nájezdy na ledničku a podobné „dietní prohřešky“ jsou totiž způsobeny rozkolísanou hladinou krevního cukru, a právě tomuto stavu umí dobře sestavená ketodieta velmi účinně předejít.

Mýtus: proteinové koktejly jsou jen takové „pitíčko,“ moc dlouho nevydrží.

Tak i toto tvrzení je velmi daleko od pravdy. Opravdu poctivý proteinový koktejl s vysokým obsahem bílkovin a dalšími nutričně hodnotnými látkami plnohodnotně nehradí jakékoliv denní jídlo. Můžete si ho tedy bez obav dát místo oběda a pocit sytosti vám bez problémů vydrží 2-3 hodiny. Jde o ideální jídlo pro všechny, kteří spěchají a v nouzi volí pizzu nebo jiné nezdravé produkty tzv. rychlého občerstvení. A vůbec nezáleží na tom, že pro jednou svůj oběd pijete brčkem, místo abyste ho krájeli nožem a vidličkou.

Mýtus: Držení diety je nepřirozené a škodlivé.

Ve skutečnosti je nepřirozené a škodlivé být dlouhodobě obézní. Stačí se podívat na zvyšující se rizika srdečně-cévních onemocnění, poškození kloubů apod. Oproti tomu je pár týdnů nebo i měsíců diety opravdu směšným rizikem. A i když možná budete pociťovat kratší dobu nepohodlí, rozhodně vytrvejte. Ovšem pozor, dieta není vhodná pro všechny. Na druhou stranu je dieta (včetně proteinové) v odborných lékařských manuálech označována jako ozdravný proces. Spatřovat tedy za každým pětipísmenným slovem na D automaticky velký červený vykřičník je zcela zbytečné.

Ketodieta při kojeni a další nedoporučené postupy.

Pozor by si při ketodietě měli dát zejména lidé, kteří mají potíže s játry nebo ledvinami. Doporučujeme konzultovat s lékařem a v případě kladného stanoviska pravidelně podstupovat vyšetření krve, které případný problém odhalí, dieta není vhodná ani pro těhotné a kojící ženy. Zároveň s tuky se totiž do organismu vyplavují i nahromaděné škodliviny a odpadní látky, které nejsou pro plod nebo krmící se dítě právě dobrým životním startem.

KetoFit recenze – proč právě tahle dieta?

Jak už jsme si řekli výše, na našem trhu najdeme velké množství poskytovatelů ketodiet. KetoFit však nad jiné vyniká hned v několika ohledech. Jde především o použití vysoce kvalitních RAW Food surovin. To zaručuje velmi nízký glykemický index, jdoucí ruku v ruce s vysokou sytící schopností. A i když jídelníček může v některých ohledech vypadat opravdu skromně, nemusíte se bát, že byste měli hlad.

Oceníte také biologickou aktivitu použitých proteinů a množství druhů a příchutí jídel, které si lze zvolit. Žádný týden s touto ketodietou tak nebude stejný.

KetoFit akce

Pokud si stále nejste jistí tím, zda jde o dietu pro vás, máte možnost objednat si výhodné balíčky proteinových jídel KetoFit, které vám umožní si vše vyzkoušet doslova na vlastní jazyk. A nechybí ani dárky zdarma v podobě například šejkru, proteinových tyčinek apod. stačí si jen vybrat.

Balíček vám přijde domů velmi diskrétně zabalený. Chybět nebudou ani podrobné návody na přípravu jídel nebo recepty pro jednotlivé fáze diety. Jde však spíš o malou ochutnávku. Mnohem víc jich najdete na stránkách KetoFit.cz nebo na oficiálních facebookových stránkách. Tady si také můžete napsat o podporu v případě, že se dostanete do nestandardní situace (onemocníte, váha se dolů téměř nehýbe apod.).

Pokud si balíčky vhodně nakombinujete, můžete se dostat na opravdu velmi nízkou cenu za jednotlivé porce jídel. Nejvýhodněji je pořídíte už za 35 Kč za jedno jídlo, což rozhodně není příliš moc. Obdobné diety jsou i desetikoruny leckdy i více draží. Pokud si spočítáte, že KetoFit vlastně zpočátku nahradí váš jídelníček beze zbytku a v pozdějších týdnech bude stále tvořit jeho významnou část, zjistíte, že vlastně o tolik navíc nezaplatíte. To, co ušetříte na každodenním stravování, tak můžete investovat do jídel, která vám s hubnutím skutečně pomohou.

Náš tip: Věděli jste, že KetoFit nově nabízí i superzdravé smoothie, vhodné už pro děti od tří let? Hodí se jako doplněk každodenního jídelníčku, který vám dodá množství cenných látek.

„KetoFit prodám“ a další nástrahy internetu

Možná i vás po přečtení předcházejících řádků napadlo, zda to všechno přece jen nezkusit o něco levněji a nepodívat se po nákupu z druhé ruky. Nebudeme tajit, že na internetu je inzerátů dost a dost. Často jde o osoby, které si v počátečním nadšení neuvědomily že právě pro ně je dieta na proteinovém základě nevhodná (onemocnění ledvin, kojící matky apod.), leckdy nemají trpělivost s chutí produktů nebo se zkrátka nedostanou přes první tři dny diety, kdy je ještě může prohánět chuť na sladké.

Ovšem ať tak nebo tak nákup z druhé ruky zásadně NEDOPORUČUJEME. Nikdy totiž nemůžete vědět, v jakých podmínkách byly produkty KetoFit skladovány. To, že doba minimální trvanlivosti ještě neproběhla, vůbec nic nevypovídá. Špatně uskladnění a zejména vystavení vysokým teplotám může negativně ovlivnit chuť i výživovou hodnotu jednotlivých porcí, což by ohrozilo fungování ketodiety jako takové.

Pro začátečníky navíc vždy doporučujeme úvodní konzultaci s odborníkem. Budete mít možnost seznámit se s tzv. povolenými potravinami (zelenina, dochucovadla apod.) a vyzkoušet si jejich pozvolné zapojování do všeho běžného jídelníčku. Navíc riskujete, že si pořídíte jen tzv. odpadový balíček z příchutí, které dané osobě nechutnaly (ať už z jakéhokoliv důvodu) a zbytečně se tak připravíte o to nejlepší, co vám může KetoFit nabídnout a získáte na dietu jako takovou spíše negativní názor.

A dám zrovna příklad: mě osobně nechutnala příliš houbová omeleta a nebyla jsem jediná, zato čabajková nebo česneková jsou prostě báječné. Ovšem kdybyste si pořídili jen houbovou a zrovna vám chuťově nesedne, nebudete mít na adresu KetoFitu asi příliš lichotivých poznámek. A tak je to se vším. Nenechte se omezovat ve výběru nákupem z druhé ruky, ale přímo si na e-shopu vyberte, co se vám líbí, případně vyzkoušejte onen zmiňovaný výhodný balíček. Získáte tak jistotu, že od KetoFit dostanete opravdu jen a jen to nejlepší, co je vůbec možné.

KetoFit závěrečné doporučení

A co říci nakonec? Snad je to, že nízkosacharidová dieta je rozhodně velmi dobrým prostředkem pro rychlý úbytek váhy, které nepoškozuje svaly, nehty, vlasy ani ženskou krásu jako takovou. Je však třeba s ní zacházet opatrně, ostatně jako se všemi zdravotnickými doporučeními. Nezapomeňte, že není vhodná pro osoby, jež mají potíže s ledvinami nebo játry a vyvarovat by se jí měly také těhotné a kojící ženy. Pokud si nejste jistí, vždy tento způsob stravování konzultujte se svým lékařem.

A vždy ale opravdu vždy si vybírejte profesionálně sestavené ketodiety, pod něž se podepsali kvalifikování nutriční experti – třeba jako v případě KetoFit, která nádavkem používá také vysoce kvalitní RAW suroviny a může se chlubit velmi vysokou sytící schopností.