Sdílej
Keto diet

Ketodiet recenze

Ketodiet- Krásná a sexy? Takové je přání mnoha žen. Patříte mezi ně i vy? Mnoho žen na tomto světě touží po krásně štíhlé a vypracované sexy postavě. Bohužel u mnoha z nich je to jen zbožné přání. Největší kámen úrazu je totiž ve špatné až chybějící motivaci, nevhodném způsobu hubnutí, špatné dietě, ale také nedostatečné vůli a schopnosti držet svůj hlad na uzdě. Naštěstí pro tyto ženy je vhodná Keto diet, jinak řečeno Ketonová dieta.

Keto diet
Keto diet

Co je to ketonová dieta?

Ketonová dieta je dieta, která funguje na zvýšených dávkách bílkovin a zmenšeném příjmu tuků a sacharidů. Strava při dietě se skládá z potravin s vysokým obsahem bílkovin, zato potraviny, které obsahují sacharidy se ze stravy na nějakou dobu vylučují. Tělo se v takovémto stavu dostává do takzvané ketózy. Výhoda této diety spočívá v tom, že hubnete tuky, a to opravdu rychle. Hlavně musíte jíst alespoň pětkrát za den a také nezapomínat na pitný režim. Nejlépe obyčejnou vodu bez cukru. Měli byste vypít alespoň dva a půl litru tekutin. A to z toho důvodu, že cukr (sacharidy) vodu v těle zadržují, ale pokud je organismu nedodáváte, budete potřebovat tekutiny častěji a více. O problém s ledvinami totiž určitě nestojíte.

Pokud se chcete do ketózy dostat, nesmíte denně přijmout více než 40 gramů sacharidů

Co je to ta ketóza?

Ketóza je fyzicko-chemický proces, při kterém dochází k uvolňování energie z tuků, nikoliv ze sacharidů, protože ty svému tělu při dietě téměř nedodáváte. Ketóza vzniká většinou během dvou až tří dnů. Je možné, že vás díky drastické změně chytí zácpa, ale ta časem zmizí. Tento stav si můžete také zjistit pomocí testovacích papírků, které vám řeknou, zda se v ketóze nacházíte.

egg-slicer-647531__340

Co patří do ketonové diety?

Výhodou této ketonové diety je to, že nebudete trpět hladem. Spíš budete pěkně nasycení, a to proto, protože bílkoviny obsahují látky, které zasytí a tím pádem odpadne problém hned několika jiných diet. Je možné, že vás bude honit mlsná, protože cukr opravdu omezíte, ale zkuste nepolevit. Tahle dieta není navždy.

 Co jíst?

Jíst můžete téměř cokoliv, co obsahuje velké množství bílkovin. A to v jakémkoliv množství. Patří sem například:

  • Ryby
  • Maso
  • Mléčné výrobky (kromě těch slazených)
  • Vejce
  • Sýry

Co nejíst?

Tak jako každá dieta, tak i ta ketonová má několik nepřátel.

  • Pečivo
  • Luštěniny
  • Těstoviny
  • Brambory
  • Rýže
  • Mouka
  • Sladkosti
  • Obiloviny (ovesné vločky)
  • Alkohol, káva, slazené limonády

Chcete se do toho pustit ? Poraďte se zdarma s poradcem

Než se pustíte do diety, která pro vás nemusí být zrovna šťastnou volbou, poraďte se s výživovým poradce. Dočasně je to dokonce možné zdarma a navíc vám sestaví jídelníček na míru zdarma, tak proč to nezkusit ? 🙂

Jak dlouho dietu držet?

Dieta sice pomůže bezbolestně zhubnout, ale stále mějte na vědomí, že je to dieta. A proto vám nedoporučuji držet ji déle než cca pět, maximálně šest týdnů. Nezapomínejte také na to, že potom co budete bez sacharidů, vaše tělo bude mít menší absťák z nedostatku. Hlavně aby vás po jejím konci nenapadlo vyjíst celou lednici. Mohli byste se na sto procent setkat s opravdu obrovským jojo efektem. Do normální stravy budete muset sacharidy zařazovat hezky zjemna a postupně.

Doporučujeme !

NA CO SI DÁVAT POZOR!

Jelikož sacharidy udržují vodu v těle a u diety tomu tak není, musíte pít! Aby se nestalo, že skončíte s dehydratací organismu na kapačkách. Dále dietu nedoporučuji diabetikům, těm by se hrátky s cukrem nemusely vyplatit. To samé platí i u citlivějších jedinců. Bude vám chybět plnohodnotná strava, co se týče určitych prvků. Proto dietu nedržte déle, než je nezbytně nutné. A poslední rada: Pokud se dostaví nějaké vážnější potíže, zkuste raději jinou dietu.

2 komentáře

Napsat Komentář